pondělí 2. září 2013

Jak přežít školní rok?

Ahoj holky,
své sliby plním a když je to pondělí. První školní den, tak by se hodil přeci jenom nějaký ten článek o škole, ne?

Je toho teď na internetu plno, nerada jdu s davem ale tento článek si nemůžu odpustit!
Bude to článek s tématem : Jak přežít školní rok.
Asi si říkáte, že nejde.. Jasně bude to často nuda ale musíte si přece nějak zpříjemnit ty víkendy a tak.
Né jenom rady na víkendy ale i na celý školní rok vám tu sepíšu. Snad vám pomůžou, mě často zlepší den!


  1. Určujte si cíle o víkendu na které se budete těšit. Je úterý a vy jste zdrcení z toho, že je škola. Co si ale u vstávání vzpomenout na to, že v pátek večer jedete na chalupu kam se těšíte? Nebo si připomenout, že půjdete s kamarádkou ven? Vždy si vysnívejte víkend! Protože jenom tak vám to pomůže přežít další hororové dny.
  2. Najdi si ve škole někoho blízkého. Někoho kdo ti bude rozumět. Asi se to těžko říká, když ti ale nesedne nikdo se třídy to neznamená, že musíš 'hodit flintu do žita.' Jsou přeci lidi z paralelní třídy (A,B) a nebo se starších nebo mladších ročníku.!
  3. Ve škole tě nebaví nic, ani hodiny ani lidi co do třídy chodí? Co se alespoň těšit na oběd?:)
  4. Před spaním si řekni, co na další dnu bude fajn, ať je to třeba hodina matematiky protože je sranda povídat si se spolusedící nebo cokoli dalšího a když vás nenapadne nic, tak se těšte na to, co budete dělat až přijdeš domů.
  5. Před tím, než odejdeš z domu se nasnídej, já osobně nesnídám a je to moje slabina. Není to dobré jak pro váš organismus tak ani pro vaše myšlení. S plným žaludkem je přeci myslí lépe, ne?:)
  6. Říká se to asi snadno, nikomu se nechce veřer od počítače. Ale všichni dobře víme, že být na počítači do půl druhé není úplně výhra. Budeš nevyspalá a budeš mít velké pytle pod očima. Ale co si budeme nalhávat i já někdy zhřeším. Já si osobně každý večer počítám abych spala osm hodin. Je to pro tělo takhle zdravé.
  7. Jak si zpříjemnit cestu autobusem? Čti si! Nebo se uč, není to moc zpříjemnění ale budeš mít alespoň dobrý pocit, že sis to zopakovala! A když tě v autobuse bolí hlava ze čtení poslouchej písničky! A takový malý trik. Bolí tě oči a hlava ze čtení v autobuse? Tak si nahraj na telefon tvůj hlas jak předčítá danou látku. Podle mě je to super a není to tak namáhavé, jenom posloucháte co sami říkáte.!
  8. Podpora rodiny, co víc si přát když  tě podporuje rodina nebo kamarádi hned se ti nálada zlepší!
  9. Jestli jdeš do prváku uveď se dobře, nedělej problematickou ale zase se do kolektivu zapojuj. To co teď napíšu je asi vulgární ale trefné a drž se ho: " Když ti někdo život ničí, usměj se a měj ho v p***".
  10. Tento bod neberte vůůbec vážně! Nemáš ráda např. matematiku? No tak si najdi něco hezké na počítání, zajímáš se o kosmetiku? Proč si před každý příklad neříct 8,45 řasenek + 7,452 rtěnek? Hned se ti bude počítat lépe♥
  11. Jak přežít školní rok bez taštičky poslední záchrany

  • Krém na ruce, tenhle byl v nějakém boxu je od Crabtee and Evelyn a je s Avokádem
  • Antibakteriání gel, miluju ho, tenhle je od Isany.
  • Sprej do pusy, krásně voní i chutná je z Marks&spencer
  •  Náplasti, co vy víte, může se stát cokoli!
  • Nůžtičky na nehty, né jen aby jste měli čím ustřihnout náplast ale já osobně pilníky nenávidím.
  • Deo spray. Je super, že někdo vymyslel mini balení tohle je opět od Isany a vodí po tropickém ovoci.
  •  Balzám na pusu, tenhle jsem dostala od babičky a zřejmě to bude nějaký no name ale mě vyhovuje moc.
  • Řasenka když už nic jiného alespoň ta řasenka, tahle je geniální v tom, že je malinká. Je opět z nějakého boxu a je od MUFE.
Já doufám, že se vám dnešní článek líbil a napište mi jestli vám nějaké body pomohly. 
Mějte se hezky 
Markét♥♥





13 komentářů:

  1. Jejda! Krásný článek, děkuji !♥

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný článek :)) Moc hezky píšeš, Maky.♥

    http://fashiondrug1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. moc pěkný článek, se všemi body úplně souhlasím! :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Markét tenhle článek mi neskutečně pomohl..... Moc moc ti za něj děkuju ♥

    OdpovědětVymazat
  5. super článek! :) užitečný, přesto, že já ho nepotřebuji, protože mi škola nijak moc nevadí :)

    OdpovědětVymazat
  6. jé já jsem tak ráda, že už nemusím do školy:-D ale jinak skvělé tipy!:)

    OdpovědětVymazat
  7. I don't like school :D Very good ideas ;) I don't see this Spray ISANA ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. moc hezký článek! :) ale myslím, že to bude fajn :)

    Zvu Vás všechny můj blog, probíhá zde giveaway o voňavku od S.Oliver. http://krolling-done.blogspot.de/2013/09/prvni-narozeninova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. Suprový článek! Já naštěstí už do školy nemusím :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  10. Mě naštěstí škola baví a spoustu z věcí co píšeš dělám tak nějak automaticky. Ale článek moc pěkný a spoustě určitě přijde vhod :D

    OdpovědětVymazat